SKRIVET: 2011-02-02, kl 15:03:58 | PUBLICERAT I:

Vårstädning!

Har på senaste tiden känt mig så himla trött, hängig, blek, tråkig och grå. Men så tänkte jag för ett par dagar sedan att nä nu måste jag göra något!
Så sagt och gjort, jag bokade tid på Sax och Kam här i sundsvall och gick idag där i från med en ny hårfärg!
Det är skumt att så lite kan göra så mycket. Det känns som att hela jag fick ett lyft och allt känns inte lika grått och trist längre! Egentligen hade jag velat bli lite mörkare men frisören tyckte jag skulle ta det ett steg i taget eftersom att mitt burr var ganska så sönderblekt. Jag blev jättenöjd och det kändes verkligen som en behövlig vårstädning!

(Före)


(Efter: Har ingen bra bild med utsläppt hår eftersom jag inte vill bråka med det för mycket nu när det redan har blitvit slitet på idag!)


maria

fin du blev :D (är alltid men i håret, du fattar). och vad lik du är bea på den undre bilden haha :)



PUBLICERAT: 2011-02-02, 16:04:07 | URL: http://linneatoldmaria.blogg.se/
Lisa

Jätte fint och det passar dig :)



PUBLICERAT: 2011-02-03, 15:07:31 | URL: http://nostalgiberusad.blogg.se/
bea

skit fint ellie!:D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: