SKRIVET: 2011-12-06, kl 17:59:21 | PUBLICERAT I: må bra

17:58


När jag var 13 svor jag en ed till mig själv om att aldrig skaffa mittbena igen. Inte efter skolfotot där det enda som syntes var min jättepanna (vill understryka att jag var 13 och precis som de flesta andra tonårs tjejjer osäker och expert på att hitta på de löjligaste komplex man kan tänka sig). Nu sitter den trots allt där igen, mitt i prick och jättepannan är i fokus. Och samtidigt som mitt  13åriga jag vänder sig i graven njuter mitt 21 åriga jag av att inte springa in i lyktstokpar på grund av att luggen fladdrar i ögonen. Dessutom inte bara gillar jag min panna nu för tiden, höga pannor ska tydligen vara ett tecken på intelligens också. Kalla det frigörelse eller att växa upp. I vilket fall är det grymt skönt att sparka ett otroligt löjligt komplex dit pepparn växer.
 


Angelica

Haha du är för söt! Du är ju jättefin i mittbena!



PUBLICERAT: 2011-12-06, 18:07:14 | URL: http://annieee.blogg.se/
Maria

Haha vad är det här för rasbiologiska tankar? ;) men haha du är fin i mittbena min sköna!



PUBLICERAT: 2011-12-06, 19:11:20 | URL: http://linneatoldmaria.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: