SKRIVET: 2011-12-03, kl 12:03:20 | PUBLICERAT I: små funderingar & vardags filosofi

Back on track

Godmorgon!
Första inlägget efter att jag tagit mig ut från pluggbubblan.
Igår firade jag min nyvunna frihet med en riktig ladda battarierna dag. En dag där jag helt enkelt djupdyker ned i allt vad vardagslyx heter.
Fredagens vardagslyxande bestod av besök hos frisören och trimmning av topparna, sedan mötte jag upp sambon på stan för lunch och present letande till hans pappa som vi ska ner och fira nästa helg. Väl hemkommna passade jag på att bada bubbel och sambon lagade ihop en riktigt god middag och efter det var det popcornskålen och Tim Burton film som gällde. Det vart en perfekt fredag i bästa sällskapet som går (då syftar jag på pojken min och inte frisören även om hon är duktig och allt sånt ;) ). Vardagslyxa är något av de bästa som finns och klart något som man borde bli bättre att lägga tid på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: