SKRIVET: 2011-04-17, kl 20:58:47 | PUBLICERAT I:

sjukt bra (för att citera Grynet)

Åh vilken kanon helg jag har haft!
På fredagen var det Kickmitt med Communicare och vi var några stycken som träffades hemma hos Mia innan det bar av mot köpmangatan och kickoff med Dekadent PR. Väl på plats hade Apsarna (?) styrt upp en riktigt fin kväll. Dock är minnet av den lite små suddigt av en anledning jag inte alls kan förstå (bara så du vet mamma ifall du läser det här). Hade inte med mig kameran själv men har tjuvat lite bilder av Emelie och Michelle (hoppas det var okej?).

På lördagen bar det av in till stan där jag spenderade alldeles för mycket pengar på alldeles för kort tid. Men oj vad snygg jag kommer känna mig i mina nya ballerinaskor, nya spets bolero/kavaj/gejj, nya play suit, nya parfym och nya vita blus (sistnämnda investerades det i redan i torsdags men skit samma den får vara med ändå, ingen diskrimingering här!)
Dessutom hade jag sällskap av två otroligt snygga damer ni kan se här nedanför!
 
(även dessa bilder är stulet gods, måste bli bättre på det där att ta med kameran)
Lördag kväll spenderas sedan på Oscarsgatan tillsammans med Lisa och en film med fruktansvärt mycket vatten, en tatuering och en enögdpirat.
Och idag söndag har jag mest övat upp mina husmors kunskaper genom att övertala sambon att det visst är bra att vårstäda.
Men som sagt, har haft en toppenhelg!


Lina

Fina fina Elli, vi måste bara ses snart igen <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: