SKRIVET: 2011-04-12, kl 22:47:11 | PUBLICERAT I:

Nu går det bra



Tänkte jag skulle bjuda på en liten check bild på hur det ser ut i skolan när vi sitter och sliter med Communicare (det är Frida som är fotografen). Var förvirrade tjejen i morse och vaknade med panik för jag hade fått för mig att det var onsdag. Så var ju dock inte fallet insåg jag när jag kom till skolan vid 10.00, jag hade inte behövt vara där förrän ett egentligen. Men nu fick jag ju två extra timmar på mig att ringa ialla fall så det gjorde ingenting.

Annars har dagen vart fin, kände för att ha en riktig myskväll med Nils så skippade spinningen och bakade en pizza istället. Klart värt. Hade en helt sinnessjuk träningsvärk efter pulspasset igår ändå så jag kände att jag kunde behöva vila en dag.

Annars så har jag och Maria fattat viktiga beslut om Londonresan, som jag för övrigt längtar ihjäl mig efter och jag fick tillbaka min artikel jag skrev om polisens nya reform med helt okej kommentarer. Nu ska jag krypa till kojs!


maria

åh det kommer bli AWESOME!



PUBLICERAT: 2011-04-13, 23:27:35 | URL: http://jennyfear.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: