SKRIVET: 2011-04-03, kl 19:08:42 | PUBLICERAT I:

Lyx lax och insperation från franska drottningar

Åh jag är så mätt att jag tror jag smäller av!
Blev "Lyx lax" till middag ikväll. Satt och kikade runt på matklubben efter lite roliga recept och då dök Nils Emils lyxiga lax med pasta upp. Inspirerad av Marie Antionettes lyxiga liv (efter filmen jag kikade på igår) så tänkte jag att lyx lax det är minnsan något för mig! Och det blev super gott! Laxen görs i ugn på en bädd av bladspenat, på med peppar salt och grädde sedan toppar men detta med lite parmesan och serverar i slutändan det hela med pasta! WUNDARBART! Är det enda jag kan säga! 
Nu ska jag alldeles strax bege mig mot Oscarsgatan för en sann Stieg Helmer kvälll tillsammans med Lisa.  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: