SKRIVET: 2011-04-07, kl 19:44:24 | PUBLICERAT I:

Jag önskar ibland att jag var en sån som inte tänker alls.

Mitt liv känns som en riktig karusell just nu.
Allt går så fort och jag har så mycket att göra hela tiden att jag inte vet när jag ska vara riktigt ledig nästagång.
Denna veckan har varit fylld (och det kommer bli fler) av sponsorsamtal, jobb för One motion om boxer, press meddelanden, projekt arbetes uppgiften, träning och lite annat. 
Allt är jätteroligt men jag börjar känna mig välldigt trött innuti. 
Så jag tänkte jag skulle ta mig en kväll där jag verkligen laddar upp mina batterier idag, försöka ställa in hjärnan i zombie mood och ta ett bad för att sedan stirra lite slött på Criminal Minds. Sedan tar vi nya tag imorgon! Har en känsla av att fredagen kommer bli kalasfin:

Ska ju göra mitt uppföljnings samtal till Coast (hoppas, hoppas, hoppas!).

Jobba klart med mitt PM. 

Jobba med eftermiddag för One motion.

Och på kvällen kommer Lisa och Fredd över på middag så ska vi dricka vin och spela spel!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: