SKRIVET: 2011-04-20, kl 15:03:41 | PUBLICERAT I:

Funäsdalen

Åh om några timmar sitter jag och sambon på tåget ned mot Falun för att sedan imorgon rulla vidare norrut mot Funäsdalen, ska bli tokskönt med lite semester och vila. Har varit full rulle idag med vilket inte blir mkt bättre av att jag är expert på att stressa upp mig själv. Drog in Haägen-Dazs som sponsor till Communicare igår vilket känns jätteskönt och postade precis undersökningarna för Boxer till One motion. Så nu är jag i princip (minus mitt rapporten såklart) ledig fram till på tisdag i nästa vecka! Dessutom har jag fyllt resväskan med kläder som skulle räcka till en mindre by i småland och ska nu slänga i mig ett mellanmål innan det blir dags för mig och Nils att bege oss mot stationen.

Sist jag var i Funäsdalen var för drygt två år sedan när Nils var säsongare (stavning?) där. Det är ett tokmysigt ställe och vi hade det verkligen toppenfint hemma hos Nils mamma. Så det ska bli superskoj att komma dit igen.


Gammal bild från Grebbestad hittade inga från Funäs


anneli

ni är så söta, ha det så kul!



PUBLICERAT: 2011-04-21, 18:37:31 | URL: http://makaroner.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: